Re: soltek 75kav czy ecs k7s5a pod durona

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 16:44:39 MET DST

> Z drugiej zas strony ten ECS umozliwia w przyszlosci latwa rozbudowe o
> pamieci DDR; jednak do ECSa trzeba miec szczescie, na ktorym ja bym nie
> polegal. Moze sie trafic wyjatkowo udany model, ale moze tez zupelne
> przeciwienstwo.

zbudowalem juz kilkadziesiat kompów opartych na płycie K7S5A i nie miałem
żadnej która miałaby jakieś wady/odstępstwa od normy
więc albo miałem niesamowite szczęście ;)) albo te hasełka o wielkiej ilości
wadliwych ecs'ów są przesadzone

normą jest że ecs'y najczęściej wracają do servisów ale to tylko dlatego że
jest ich najwięcej na rynku - proste

a co do samego ecs'a k7s5a - IMHO całkiem udany egzemplarz
mam na nim Durona 1000 @ 1333 ( dziś nawet działał jako 1380 ) ->
http://zrathen.mine.nu/oc/

Zrath