Re: soltek 75kav czy ecs k7s5a pod durona

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 14:35:26 MET DST

Użytkownik "Mateusz Kempa" <mati_at_tedsoft.pl> napisał w wiadomości

> dlaczego taki najgorszy, za wydajny nie jest, ale za to ekonomiczny...

Chodzilo mi generalnie o to, ze porzadne plyty na VIA KT133A+Duron+SDRAM
maja lepsze osiagi niz wspomniana wczesniej ECS K7S5A

Czy ekonomiczny.. za uzywanego Solteka 75KAV na pewno nie zaplaci wiecej,
niz za nowego ECS. Przynajmniej tak mysle; zreszta zalezy od szczescia, bo
mozna niekiedy przeplacic.
Z drugiej zas strony ten ECS umozliwia w przyszlosci latwa rozbudowe o
pamieci DDR; jednak do ECSa trzeba miec szczescie, na ktorym ja bym nie
polegal. Moze sie trafic wyjatkowo udany model, ale moze tez zupelne
przeciwienstwo.

Pozdrawiam.