Re: Karta TV

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 16:29:22 MET DST

Krzys_iek napisał(a):

> a przysiegam ze to najelpsze rozwiaznaie (poki nie poznamy co potrafi nowy
> conexat majacy stereo realizowne w chipku i nowe filtry obrazu)

Ja tam czekał nie będę - kupię jak tylko brakującą stówkę zdobędę, bo aktualnie
w kasie lekki niedobór mam :)

> get rightem zassaj - pojdzie http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav

Poszło. I jest faktycznie w paru momentach lekkie trzaskanie :-/

> wlasnie nie mam go - mialem, sprzedalem by miec wypas stereo na plytce ale
> to byl blad, mialem z 5 tunerow w chacie i juz nie mialem sil zostawilem
> avera go (ma gorszy troche obraz). Wszystkie maja podobny... pixel mial
> najlepszy. A widac po plytce ze tunery maja wszytkie albo philipsa albo LG a
> reszta ukladow nieomal identyczna i w podobnych miejscach na plytce, placisz
> za marke ? :(

Jasne, że nie mam ochoty płacić za markę. Tym bardziej, że ta marka kosztuje
100pln :)
Jedno jeszcze tylko pytanie: w specyfikacji tej karty napisane jest, że daje
obraz 640x480, a AFAIK PAL ma 720x576. Czy ja może o czymś nie wiem, albo czy
czasami nie odbije się to znacząco na obrazie? Wystarczy mi, jak będzie taki
jak z normalnego TV. Żadne tam cyfrowe 100Hz czy coś :)

--
pozdrawiam,
Andrzej