Re: Karta TV

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 15:16:28 MET DST

> Oglądałem i wygląda zachęcająco. Tylko to grzebanie lutownicą w
> karcie mnie przeraża trochę, ale ojciec elektronik więc pewnie pomoże
> :)

spoko latwiutko :)
na kabelek zaloz kocnoowek jak do cdrom (audio) i bedzie mozna latwo
odlaczyc.

> Przeglądałem karty PixelView i coś takiego odszukałem:
> PROLINK PixelView Play TV PRO
> zapewne to miałeś na myśli, bo nic innego nie znalazłem (poza wersją
> z radiem) rzut oka do cennika i mamy:
> TUNER TV PROLINK PV-BT878P TV+TXT+PILOT (160pln)
> Podoba mi się :)

no jeszcze taniej.

> Do tego dekoder F18pci o którym mówiłeś za 120 i za niecałe 290pln
> jest komplet. Jeszcze soft i wsio. Nie spodziewałem się, że tak tanio
> wyjdzie :)

a przysiegam ze to najelpsze rozwiaznaie (poki nie poznamy co potrafi nowy
conexat majacy stereo realizowne w chipku i nowe filtry obrazu)

get rightem zassaj - pojdzie http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav

> A właśnie... mógłbyś może na priv podesłać ze 2-3 zrzuty z tego
> tunerka (prolink)? Chciałbym zobaczyć, jak to się prezentuje :)

wlasnie nie mam go - mialem, sprzedalem by miec wypas stereo na plytce ale
to byl blad, mialem z 5 tunerow w chacie i juz nie mialem sil zostawilem
avera go (ma gorszy troche obraz). Wszystkie maja podobny... pixel mial
najlepszy. A widac po plytce ze tunery maja wszytkie albo philipsa albo LG a
reszta ukladow nieomal identyczna i w podobnych miejscach na plytce, placisz
za marke ? :(