Re: Karta TV

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 16:40:43 MET DST

> Jedno jeszcze tylko pytanie: w specyfikacji tej karty napisane jest,
> że daje obraz 640x480, a AFAIK PAL ma 720x576. Czy ja może o czymś
> nie wiem, albo czy czasami nie odbije się to znacząco na obrazie?
> Wystarczy mi, jak będzie taki jak z normalnego TV. Żadne tam cyfrowe
> 100Hz czy coś :)

bo ich soft to taka kila :)

borg ladnie wlacza pelny pal , jedyne ograniczenia to soft, ograniczenia
hardware obecnego to taki obraz jaki jest - nie taki jak na TV. a 100HZ i
tak bedziesz mial jak ustawisz :D

nie widzialem tylko kart pinacle - ale tez sa na BT wiec cudow nie moze byc.
Nigdzie nie ma testow tunerow :((((((((( a zobaczylbym ten conexant nowy....