Re: cpu AMD winny zakanczanym przed czasem polaczeniom z netem?

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 16:22:57 MET DST

SzEsKi napisał(a) w wiadomości: ...

>LOL Racja wymiana plyty na INTEL P4 pomoze w tym przypadku. Testy dowiodly
>ze przepustowosc lacza moga wyniesc po takiej zamianie nawet 1mb/s :)))
>
>Ale serio mowiac: Czy pomyslales choc nad tym chwile? Bo ktos robi z Ciebie
Wiesz, jesli chodzi o komputery, to jestem w stanie uwierzyc w prawie
wszystko. Przez ostatnie dwa tygodnie widzialem tyle cudow, ktore wydawaloby
sie nie maja nic wspolnego z logika, ze teraz jesli nie przekonam sie w
jakiejs sprawie namacalnie, ze tak nie jest, to pozostawiam taka kwestie w
sferze "a moze to jednak prawda".

>kompletnego glupka albo sam jest laikiem a ty tylko sie dajesz nabrac. Moim
No ekspertem to on nie jest, w sumie to wie mniej o komputerach niz ja, ale
wolalem sprawdzic.

>zdaniem to wina modemu lub lacza a nie procesora. Nie jestem ekspertem w

No to teraz pozostaje mi tylko zlokalizowac dokladnie miejsce problemu

Zalek