Re: cpu AMD winny zakanczanym przed czasem polaczeniom z netem?

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 16:19:12 MET DST

Michal Kawecki napisał(a) w wiadomości: ...
>Użytkownik "Zalek" <ltk_at_interia.pl> napisał w wiadomości

>Ten stary modem na ISA był jak widzisz dużo lepszy od tego badziewia na
>PCI, które nazywasz "modemem"... Twoje problemy nie mają IMO nic
>wspólnego z używanym procesorem.
tak tylko zapytalem, by miec 100%, a nie 99.9% pewnosci.
Aha, ten modem na PCI to jak sie lacze i mam wlaczone glosniki, to dzwiek
idzie tez wlasnie na glosniki. Na ISA tego nie mialem

>A teraz rada: sprawdź, czy masz dobrze uziemiony, ew. zerowany,
>komputer.
hmm... tzn? raczej chyba nie, bo to ja to montowalem i nic z uziemieniem nie
robilem. Co to ma byc?

>Dowolny zewnętrzny. Albo ISA.
he, tego starego na ISI-ie bym wzial, jak mialbym na mojej nowej pieknej
plycie :) jakis slot taki. Dlatego bylem zmuszony kupic jakis nowy. I tak
laze i wymieniam co chwile na inny (ale tez tani) z nadzieja, ze jakis
pojdzie. Ale wyglada na to ,ze nie pozostaje mi nic innego, jak wybulic
wiecej kasy na to :(( i kupic cos drozszego

Zalek