Re: cpu AMD winny zakanczanym przed czasem polaczeniom z netem?

Autor: SzEsKi (szeski_at_box43.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 17:25:14 MET DST

LOL Racja wymiana plyty na INTEL P4 pomoze w tym przypadku. Testy dowiodly
ze przepustowosc lacza moga wyniesc po takiej zamianie nawet 1mb/s :)))

Ale serio mowiac: Czy pomyslales choc nad tym chwile? Bo ktos robi z Ciebie
kompletnego glupka albo sam jest laikiem a ty tylko sie dajesz nabrac. Moim
zdaniem to wina modemu lub lacza a nie procesora. Nie jestem ekspertem w
dziedzinie modemow ale mialem kiedys 2 rozne. Na jednym ciagle mi zrywalo po
ok 3-4 minutach od polaczenia. Wymienilem na Zoltrix'a i moje problemy sie
skonczyly.