Re: Karta TV

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 13:05:53 MET DST

Krzys_iek napisał(a):

> wielokrotnie opiswyalem jakie g... dolaczja (trzeszczy, soft tylko
> producenta przelacza nicam, w pixelach musisz manulanie - sic)
>
> kup z mjm.pl swietny dekoder - dekoduje wsio co sie rusza w stereo :D (a2,
> nicam i inne)

Oglądałem i wygląda zachęcająco. Tylko to grzebanie lutownicą w karcie mnie
przeraża trochę, ale ojciec elektronik więc pewnie pomoże :)

> zwykly tuner pixel bez nicam z pliotem, stery z iulab, borgtech.org, dekoder
> z mjm.pl i masz wypas jak na tuner

> 100 dekoder + 200 karta pixela + 25zl na borga i 75zl na piwo :)

Przeglądałem karty PixelView i coś takiego odszukałem:
PROLINK PixelView Play TV PRO
zapewne to miałeś na myśli, bo nic innego nie znalazłem (poza wersją z radiem)
rzut oka do cennika i mamy:
TUNER TV PROLINK PV-BT878P TV+TXT+PILOT (160pln)
Podoba mi się :)
Do tego dekoder F18pci o którym mówiłeś za 120 i za niecałe 290pln jest komplet.
Jeszcze soft i wsio. Nie spodziewałem się, że tak tanio wyjdzie :)

> obie mialem, pixel jak i avwer = soft do dupy
> obie trzeszczaly na nicam (tak to nie moj sygnal bo juz ze mna rozmwawiali
> ludki z grupy ze tez to maja http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav )

Error 403, ale wierzę na słowo.

> blad

A właśnie... mógłbyś może na priv podesłać ze 2-3 zrzuty z tego tunerka
(prolink)? Chciałbym zobaczyć, jak to się prezentuje :)

> chyba starczy :)))

Jasne! O to mi właśnie chodziło. Dzięki!

--
pozdrawiam,
Andrzej