Re: Soltek DRV5, Athlon 1,8XP - Temperatura w procesorze(ABS II)

Autor: Mateusz Kempa (mati_at_tedsoft.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 14:22:38 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Sprawdz czy dobrze przypielas wiatrak. Moj TITAN ma na dolnej czesci
> radiatora takie wglebienie - zeby pasowalo do podstawki procesora. Musisz
> dopasowac tak, aby wybrzuszenie na podstawce akurat pasowalo do wglebienia
> na radiatorze, bo inaczej radiator nie bedzie dobrez przylegal do procka i
> nie bedzie dobrze odprowadzal ciepla.

Na początku przez takiego debila co "niby" umie składac komputery nameczylem
sie caly dzien , bo nie przypuszczalem ze nie umie zamocowac dobrze
wiatraka. Oddal mi zlozonego przez niego kompa do serwisu bo mu sie po 15
min gry komp zawieszal. Meczylem sie caly dzien - sprawdzalem dyski, tasmy,
reinstalowalem system, az w koncu wzialem odkrecilem plyte i patrze, a tam
5mm odstepu miedzy procesorem a wiatrakiem, bo debil go zalozyl zla strona
:)

Pozdrawiam
Mateusz Kempa | Ostrzeszów
e-mail: mati_at_tedsoft.pl | IRCnet: Spec007
Registered Linux User: #259654
Have you visited www.tedsoft.pl today ?