Re: Karta TV

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 00:26:26 MET DST

> Moje skormne wymagania:
> - ma odbierać programy TV ;)
> - najlepiej w PAL DK/BG ;)
> - co najmniej dobra jakość obrazu
> - powinien mieć w miarę standardowe układy, żeby współpracował z
> większą ilością softu niż ten dołączony do zestawu
> - mile widziana telegazeta (z obsługą pl-krzaczków)

soft soft, kup pixela i bedziesz mial to wsio za dobra cene

> - NICAM

wielokrotnie opiswyalem jakie g... dolaczja (trzeszczy, soft tylko
producenta przelacza nicam, w pixelach musisz manulanie - sic)

kup z mjm.pl swietny dekoder - dekoduje wsio co sie rusza w stereo :D (a2,
nicam i inne)

> - obowiązkowa bezproblemowa współpraca z W2k

kazdy na BT (conexant) 8x8 pojdzie masz stery WDM z iulab.com

> - z pilotem w komplecie
> - wejścia: poza antenowym także composite i s-video
> - mile widziane wyjścia audio

pixel, wyjscie audio ma

> - oczywiście możliwość zrzucania klatek pojedynczych, jak i całości
> do MPEG czy AVI

soft

> - praca w okienku

soft

> - no i jakiś sensowny soft, który potrafi wykorzystać możliości tunera

zwykly tuner pixel bez nicam z pliotem, stery z iulab, borgtech.org, dekoder
z mjm.pl i masz wypas jak na tuner

> - cena powiedzmy <400pln

 100 dekoder + 200 karta pixela + 25zl na borga i 75zl na piwo :)

> Namierzyłem dwie pozycje:
> PROLINK PixelView Play TV Pro + FM NICAM (ok. 250pln)
> AVER MEDIA Aver TV STUDIO NICAM (ok. 320pln)

obie mialem, pixel jak i avwer = soft do dupy
obie trzeszczaly na nicam (tak to nie moj sygnal bo juz ze mna rozmwawiali
ludki z grupy ze tez to maja http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav )

poza softem to przeciez prawie to samo :)
soft pixela nie przelacza mono/st a avera owszem - ale tylko ten soft,
reszta aplikacji nie umie (pewnie zle napisana ale czekaj wieki az wsio
bedzie dzialac)
wiec rozwiauje to w 100% sprzetowy dekoder - na dodatek masz diode
informujaca o pracy w stereo jak i sliniejszy sygnal audio (sa 2 poziomy), i
brzmi lepiej - bardziej dynamicznie , na moim aver go dzwiek z kilku
programow jak discovery bez dekodera jest... strasznie zaszumaily (dokladne
dostrojnie powoduje polepszenie dzwieku ale obrazu na dwrot :) ) a z tym
dekoderem foni jest ok.

> Osobiście skłaniałbym się ku drugiemu, bo AVER to dość znana firma na
> tym rynku, a Prolink jakoś mnie nie przekonuje.

blad

> przypadku AVERa chyba trochę bogatsze - zresztą widziałem tuner tej
> firmy w działaniu (co prawda uboższa wersja, bez m.in. NICAM i na
> dość słabym sprzęcie, ale radził sobie całkiem sprawnie) i wyglądał
> całkiem obiecująco.

to to samo... czemu wzialem avera ? ano bo pilot (taki sam jak w pixel) w
aver ma klika przyciskow wiecej - wiecej funkcji do oblsugi pc bez zbednych
kombinacji :))

> własnymi doświadczeniami z kartami TV.

chyba starczy :)))

p.s
dzwiek na VIVA czy MTV brzmi tak dobrze jak w radiu - dynamiczny, dobry bas
i to stereo bez pierdow i dzialajace w pelni automatycznie (soft nawet nie
wie ze mam karte stereo - nie musi)