cpu AMD winny zakanczanym przed czasem polaczeniom z netem?

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 15:08:46 MET DST

Wpierw wielkie dzieki wszystkim tym, ktorzy pomogli mi przy wybieraniu
kompa, jego skladaniu i rozwiazaniu problemow z nim zwiazanych (np. pechowy
procek AMD).

Czy wine, za nizej opoisany problem moze ponosci procesor? Slyszalem, ze
PODOBNO z procami AMD takie problemy wlasnie sa. Prawda to? A jelsi tak,
toczy drozszy i (mam nadzieje) lepszy modem cos pomoze? Szczegolnie licze na
odzew posiadaczy AMDkow i modemow jednoczesnie.
Mam u siebie MSI SiS 745Ultra, DDR256 Elixir 266Mhz oraz Athlon700.

A teraz pytanie jak w temacie. Mialem na pokladzie Durona800, a teraz mam
Athlona700. W miedzy czasie byly uzywane dwa modemy (na pewno sprawne,
bodzialaly na innych kompach) wewnetrzne z tych tanich jak barszcz. Jeden to
byl na Motorolli (jakis Netstream, czy cus), drugi to Pentagram Hex2 na
Rockwellu. W obu przypadkach, byly (i nadal sa) problemy z laczeniem sie z
netem. Otoz albo w ogole nie mozna sie polaczyc (wywala komunikat 678, ze
nie otrzymal odpowiedzi od drugiego komputera), albo polaczenie jest zrywane
w ciagu 1 do 3 minut od nawiazania. I to niezaleznie od wybieranego numeru
dostepowego (7350000 lub 0202122). Druga sprawa, ze wynegocjowany
maksymalnytransfer wacha sie w przedziale od 4800bps do 53333bps i nie
zauwazylem tu zadnej zaleznosci. Zaznaczam, ze poprzednio do tej lini
podpiety byl celek333 z jakims starym modemem na ISA i nie bylo kompletnie
zadnych problemow ze zrywanym polaczeniem.

Jakies propozycje? Jesli drozszy modem, to moze od razu jakis konkretny
model?
pzdr
Zalek