Re: cpu AMD winny zakanczanym przed czasem polaczeniom z netem?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 18:24:13 MET DST

On Sat, 20 Jul 2002 15:08:46 +0200, "Zalek" <ltk_at_interia.pl> wrote:

>Czy wine, za nizej opoisany problem moze ponosci procesor? Slyszalem, ze
>PODOBNO z procami AMD takie problemy wlasnie sa. Prawda to? A jelsi tak,
Nie prawda - to przez zydow, Masonow i Cyklistow. Szczegolnie Ci
ostatni moga miec z twoja sprawa duzo wspolnego ;-)
A tak serio to ktoCi takich bajek naopowiadal?????

>toczy drozszy i (mam nadzieje) lepszy modem cos pomoze? Szczegolnie licze na
>odzew posiadaczy AMDkow i modemow jednoczesnie.
Dzialalem na roznych AMDkach i modemie(ach) ostatnie 2 lata i jakos
nigdy takich problemow nie mialem. (Zoom 56k PCI i Microcom Deskporte
internal /L wiec te opoiwesci mozesz miedzy bajki wlozyc.

>byl na Motorolli (jakis Netstream, czy cus), drugi to Pentagram Hex2 na
A wez Ty wreszcie przestan tak starsznie "Krakusic" i kup porzadny
modem. (np. jeden z w/w)

>podpiety byl celek333 z jakims starym modemem na ISA i nie bylo kompletnie
>zadnych problemow ze zrywanym polaczeniem.
Te stare modemy to bylo cos :-) a nie jak ten dzisiejszy chlam ktory
zalal sklepy (z kilkoma wyjatkami).

Pozdrawiam
GLide