Re: podkręcanie Athlona

Autor: Marcin T. (m_tomczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 14:04:50 MET DST

Dzięki za odpowiedz

Problem juz sie rozwiazal - wiatrak byl podlaczony do gniazdka, ktore nie
pozwalalo mu rozwinac max obrotow (7500) -przylaczylem do innego gniazdka i
jest OK. Swoja droga powinni cos napisac w intrukcji plyty. Moj wentylator
jest naprawde b. dobry - to spire, ktory zajal 2 miejsce power w tescie
chipa

Mam pytanie - jak najlepiej i najbezpieczniej podkrecac. Nie zamierzam
zylowac procesora - ale pytam z ciekawosci

Pzdr

Marcin

> Stwierdzenie "bardzo dobry" wentylator to pojęcie względne. W niektórych
> konfiguracjach nawet najlepszy wentylator jest do shitu, w innych jest
> rewelacyjny. Wszystko zależy od prawidłowego obiegu powietrza, turbulencji
> wewnątrz radiatora, rodzaju i sposobu nałożenia prasty termoprzewodzącej i
> kilku innych czynników. Dla przykładu kilka tyg. temu kumpel zjarał Durona
> 1200 z wentylatorkiem TITAN (nie pamiętam modelu) za 50 zł. Ja nie wiedząc
> jeszcze o tym fakcie, kupiłem dokładnie ten sam model wentyla.
Zamontowałem