Re: Jakosc obrazu z GeForce do bani. Czy konieczny Matrox?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 02:12:41 MET DST

[...]
> nie jest zadowalajaca. Dokladnie chodzi o to, ze spada wraz ze wzrostem
> czestotliwosci
> odswiezania (przy 1024*768 i 85 Hz jest w porzadku, natomiast przy 100Hz
> spada)
typowe objawy zbyt wąskiego pasma wizyjnego monitora...
..
[...]
> Pozdrawiam
> Marcin

Ostrość obrazu zależy od pasma układu RAMDAC kart graficznej i monitora,
przy czym - wierz mi - znacznie częściej wina leży po stronie monitora, nie
karty...Pisałeś, że na Matroxie jest OK, ale nic o monitorze. Jakie ma
pasmo, albo chociaż - co to za model...
pozdro...
sprocket