Re: problem z przerwaniem

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 01:58:20 MET DST

Użytkownik "Przemek Prusik - przemaser" <przemas21_at_interia.pl> napisał:

> cholera zauwazylem ze moja karta TV KWorld 878 jest na 11
> przerwaniu.niestety na "11" znajduje sie jeszcze karta dzwiekowa SB Live
> 5.1, kamera internetowa media-tech MT402 oraz kontrolery USB.teraz wiem od
> czego mam te BOSD i to na XP.prosilbym o pomoc w recznym przydziale zasobow
> ww. karty.dzieki.

Raczej się nie da ręcznie ustawiać przerwań, tak pod XP objawia się
ACPI. U siebie też mam wszystko na jednym przerwaniu (również kartę
TV), ale wszystko chodzi i d e a l n i e . Jednak kilka przekładek
w slotach nie zaszkodzi dla próby zrobić, bo to wszystko to poniekąd
przerwania wirtualne.

--
Sławek [am-pm]