Re: Ostrzeżenie przed oszustami.

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl.spam)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 00:09:54 MET DST

> OK. Przepraszam za spam, ale cynizm tego pryszczatego ch**a mnie rozbił -
> nie dosyć, że nie uznano gwarancji to jeszcze za ich psi obowiązek haraczu
> sobie zażyczył.

Dwie osoby prosily ciebie o przedstawienie faktow jak na razie dowiedzialem
sie ze ktos jest pryszczaty, to ze nie uznano Tobie gwarancji moze wynikac z
dwoch rzeczy 1 - oni mieli racje 2 - "ktos ciebie oszukal". Tylko dlaczego
mam Tobie wierzcy a nie "im" ????? Z drugiej strony jesli stosowales podobne
epitety w stosunku do serwisanata jak na poczatku wiadomosci .... to hmmm
jestes sam sobie czesciowo winny, wprawdzie klient nasz pan ...
A ten "haracz" pewnie w gwarancji nazywa sie testowaniem sprzetu niezasadnie
zgloszonego ...

mariusz