Re: Ostrzeżenie przed oszustami.

Autor: CKZFUCK (niekupujwckznak_at_tlen.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 23:55:29 MET DST

Użytkownik "Regenerat" napisał:

> Rozumiem ze jestes w....y ale jesli walisz jakies
> oskarzenie publicznie to lepiej opisz cala sytuacje,
> dokladnie jaki miala przebieg.Inaczej jest to tylko
> uwalanie firmy przez kogos komu sie ona po prostu
> nie podoba albo wyglada to jak dzialania konkurencji.
> Poza tym NTG.
>
> Piotr

OK. Przepraszam za spam, ale cynizm tego pryszczatego ch**a mnie rozbił -
nie dosyć, że nie uznano gwarancji to jeszcze za ich psi obowiązek haraczu
sobie zażyczył.

Zauważ, że nie chwalę konkretnej innej firmy (nie mam w tym interesu). Taka
rada dla wszystkich - jak czegoś nie ma w firmie w której zwykle kupujecie i
jesteście z niej zadowoleni - lepiej poczekać i nie kupować w byle cuchnącym
stęchlizną parasklepie (P-ń ul. Ogrodowa), bo można nieźle wdepnąć....