Re: Ostrzeżenie przed oszustami.

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 08:39:22 MET DST

Użytkownik "mariusz" <toudikk_at_go2.pl.spam> napisał w wiadomości

> Dwie osoby prosily ciebie o przedstawienie faktow jak na razie
dowiedzialem
> sie ze ktos jest pryszczaty, to ze nie uznano Tobie gwarancji moze wynikac
> dwoch rzeczy 1 - oni mieli racje 2 - "ktos ciebie oszukal". Tylko dlaczego
> mam Tobie wierzcy a nie "im" ????? Z drugiej strony jesli stosowales
podobne
> epitety w stosunku do serwisanata jak na poczatku wiadomosci .... to hmmm
> jestes sam sobie czesciowo winny, wprawdzie klient nasz pan ...
> A ten "haracz" pewnie w gwarancji nazywa sie testowaniem sprzetu
> [...]

    Zgadzam sie z kolego to ze wlepili ci oplate moglo byc spowodowane
nieuzasadnionym zgloszeniem reklamacj, w takich przypadkach serwis zgodnie z
warunkami gwarancji moze ale nie musi wlepic ci oplate za testowanie - badz
tez przeslanie do dalszych testow sprawnego szprzetu. Prawde mowiac sadze po
tym co nabredziles na forum to wlepili ci ja penie tylko dla tego ze sie
awanturowales. Uwierz mi niepowaznych ludzi ktorzy zrzucaja miesem bo ktos
im udowodni ze nie mieli racji tak sie usadza na miejcu ...... W serwisie
tak jak wszedzie tez trzeba miec podejscie elastyczne, tam tez pracuja
ludzie ktoryz njczesciej maja duzo wieksze doswiadczenie od ciebie i dla
wlasneo spokoju chociazby chca zalatwic sprawe tak aby zadowolone byly obie
strony. Chciales faktury za usluge trzeba sie bylo domagać, wezwac
kierownika przezesa lub kogokolwiek tam. Firma ma obowiazek wydac paragon
lub fakture to inna sprawa bo nie mozna dokonywac uslug poza kasa fiskalna.
Inna sprawa jest sama oplata serwisowa - Obowiazek udowodnienia wadliwosci
towaru lezy po twojej stronie i nie jest to problem serwisu, w gwarancji
prawdopodobnie napisano tez ze serwis nie odpowiada za dane i ustawienia
klienta (choc dobry serwis o to zadba - ale nie musi) wiec sam jeses
zonowiazany zrobic sobie Backupy i kopie ustawien, albo tez onie poproscic.

Jeszcze jedno powinienes zarzadac w przypadku gdy pobrano od ciebie oplate
dokumentu na pismie z powodami odzrzucenia rekamacji, wyszczegolnieniem
robot przeprowadzonych testow - kosztami serwisu, w koncu za to placisz i
masz prawo wiedziec.

Na podstawie takiego dokumentu i opini bieglego mozesz wejc na droge
postepowania cywilnego. Jezeli piszesz ze byl to taki High END to moze
warto poniesc koszta sadowe :)))

Podsumowujac jestes nierozgarnientym , sflustrowanym spamerem ... zwyzywac
kogos bez cienia chocby szczegolow sytulacji to kazdy potrafi... Z twojej
wypowiedzi mozna wywnioskowac jedno nie umisz zachowac sie w serwisie i na
forum .... tacy ludzie jak ty zawsze dostajaod zycia po d....

Pozdrawiam