Scaner MICROTEK Phantom 330 CX

Autor: ANIOŁ (aniolp1_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 20:53:27 MET DST

Pytanie kieruje do ewentualnych wlascicieli
scanera jak w temacie. Kupiłem takowy okazyjnie
bez sterowników i kabli. Po rekonesansie na
stronie producenta i zainstalowaniu pobranych sterowników
doszedłem do wniosku, ze prawdopodobnie potrzebna jest do niego
karta kontrolera SCSI. Z tyłu są gniazda jak do portu drukarki
jedno oznaczone PRINTER drugie PORT A.
Czy dobrze kombinuje, ze to trza przez jakas karte czy tez do portu
drukarki.
Prosze o informacje jesli ktos ma taki skaner.

ANIOL
aniolp1_at_wp.pl