Re: Pytanie o gwarancje, rekojmie

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 21:58:22 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <biuro_at_a3.pl> napisał w wiadomości

> Fragment cytatu ktorego uzylem dotyczy pochodzi z uzasadnienia wyroku sadu
> rejonowego, ktory wlasnie taka sprawe rozpartywal. W razie watpliwosci
moge
> podac szczegoly zebys mogl niedowiarku sprawdzic. Nie jest to moje
> "wydawanie sie" podobnie jak wszystkie inne wnioski. Regulacje dotyczace
> rekojmii i gwarancji sa jasno sprecyzowane, ale nie wystarczy bezmyslnie
> sypac cytatami. Nie bez potrzeby istnieje wyrazne rozgraniczenie na
> rekojmnie i gwarancje. Trzeba jeszcze je zinterpretowac zaleznie od
> [...]

problem z toba polega wlasnie ze ciagle sypiesz "fragmentami" bez zadnego
uzasadnienia oraz wlasnymi wnioskami. Na KAZDEJ stronie dotyczacej prawa
konsumenta jest _wyraznie_ napisane ze klient moze dowolnie i zamiennie
stosowac rekojmie lub gwarancje -> w zaleznosci od tego co mu sie bardziej
na reke. Nic i nikt tego niz moze zmienic - oprocz wyjatkow rowniez
opisanych precyzyjnie w KC.

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117