Re: Radeon 8500 i cienko chodzace GTA3

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 22:00:00 MET DST

Cześć,

> Czy to normalna reakcja tej gry na karty ATI ?

Raczej niekoniecznie ... niektórym chodzi OK inni muszą wyłączać
teksturowanie AGP (np. w bios płyty AGP Aparture na 4MB) ... coś z tą grą
jest nie tak bo widziałem też podobne zachowania na innych kartach ... nie
wiem dlaczego niektórym chodzi dobrze ... na przykład u mnie ...

BTW: Catalyst dla Powered + GTA3 patch ... P3 @ BX ... karta w sam raz HISa
(bios 7008) 64MB ... SmartAGP ustawił się na Read/Write = On/Off
(atiprbxx.exe /g) ...

Może jakoś wspólnie uda się odkryć dlaczego to chodzi w kratkę?

> (reka nvidii - podobnie jak w colin mcrae 2)

Eeee ... nie widzę związku najmniejszego ... Colin się w Win9x wywala na
Dualu ... da się to ominąć ...

> ALien

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."