Radeon 8500 i cienko chodzace GTA3

Autor: Alien (Alien_at_infinity.net.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 21:46:37 MET DST

Hej

Mam zagadke ... Mam GF3 Ti500 Leadteka i ostatnio dokupilem sobie dla
odmiany Radeona (Super Grace) 8500 VIVO - Aby miec wejscie TV.
Wszystko chodzi ladnie pieknie wyniki w 3d Mark 2001 sa wieksze niz na GF3
Ti500 (choc roznica 150 pkt nie robi na mnie wrazenia) - innymi slowy
wydajnosc podobna ...

No ale postanowilem sobie pograc w GTA3 - jestem w drugim miescie. Na GF3
wszystko chodzi ladnie na oko nie spada nic ponizej 30 fps w krytycznym
momencie - chodzi ladnie ;)
Na Radeonie 8500 natomiast jest podobnie ale jak pojade do centrum to ilosc
fps spada do 5. i jest gorzej niz na gf2 MX400
(tez sprawdzalem).
Czy to normalna reakcja tej gry na karty ATI ? (reka nvidii - podobnie jak w
colin mcrae 2)
Czy mam cos nie tak skonfigurowane z karta ? (3d mark 2001 chodzi np.
lepiej)

Konfiguracja:
najnowsze oficjalne Catalysty : 7.72
patch do Gta3 - mgla

CPU - Athlon XP 1700+
MEM - 392 MB DDR
PŁYTA - Gigabyte 7VRX rev. 2.0
SOUND - LIVE 5.1

Czy ktos ma podobne objawy na radeonie 8500 ? i czy to normalne ... bo jak
normalne to chyba poddam sie monopolowi optymalizacji gier pod chipsety
Nvidii i wloze spowrotem GF3 Ti 500.

Chociaz wiem ,ze ATI Radeon 8500 ma potencjal - tylko w czym go wykorzystac
?

--
ALien