Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 19:49:21 MET DST

> To, że kupiłeś sobie Enlight'a, nie znaczy, że musisz wszystkim wpierać,
że
> to najlepsza firma...

pokaz mi gdzie powiedzialem ze to jest najlepszy [ze wszystkich] zasilacz -
nagroda krata browca ;-)

> ... Są zasilacze, które zarówno Enlighta i HuntKey'a
> zrównują z ziemią już w przedbiegach...

wiem - slawny Enermax, DeltaPower, Topower, Antec z serii TruePower ...

>... Dlatego ponawiam
> stwierdzenie: w TEJ SAMEJ klasie cenowej HuntKey wypada lepiej od Enlighta

niestety jestes w bledzie - moze dlatego ze opierasz sie na zasilaczach
serwerowych a ja mowie o zwyklych ATX - porownywalem wydajnosc (nie tylko wg
producenta) mojego Enlighta 300W pod PIV i HuntKey 350W (roznica w cenie
17zl brutto = 4 USD) na tej samej maszynie i np dla +5V na E. bylo 5.04 a na
H. 4.95 mimo ze w opisie bylo natezenie 25A dla E i 30A dla H. itd
mozliwe ze to dotyczylo tych konkretnych egzemplazy ale to nie zmienia faktu
ze byly to ogolnie dostepne zasilacze dla "domowych" PC'tow

pozdrawiam