Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 19:28:41 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości

> nie rozsmieszaj mnie - Enlight ustepuje HuntKey'owi - buahahahaha !!!

To, że kupiłeś sobie Enlight'a, nie znaczy, że musisz wszystkim wpierać, że
to najlepsza firma. Są zasilacze, które zarówno Enlighta i HuntKey'a
zrównują z ziemią już w przedbiegach. Jedyna kwestia: cena. Za 120 -140 zł
kupisz porządnego HuntKey'a. Tej samej klasy Enlight kosztuje trochę więcej.
I faktycznie zgodzę się, że Enlight jest czasami lepszy do HuntKey'a -
ostatnio testowałem 2 zasilacze serwerowe obu firm. Enlight wygrał
pojedynek, z tą różnicą, że był o 200 $ droższy. Dlatego ponawiam
stwierdzenie: w TEJ SAMEJ klasie cenowej HuntKey wypada lepiej od Enlighta.

Pozdrawiam,
Sniper