Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 15:41:16 MET DST

mariusz wrote:
> Wiem troche ntg ale moze ktos ma pomysl jak przekonac klienta do
> zmiany grafiki lub zasilacza ??? Kupil u mnie obudowe z zasialczem

proste ! nie handluj gownem...

kolega kupil obudowe, mowilem kup enlighta , chiefteca... kupil codegena bo
tania, tez zasilacz to smiech na sali !!! na plycie kt3 msi napiecia plywaja
:D
zasialcz z gownoa zrobiony - caly lata pomimo zkrecenia :D

z kabelki ? cienszych chyba nie mieli... ciekawe kiedy sie spali.

a ty idz do rzeczoznawcy, podlaczcie pod obciazenie w laboraorium , splonie
bedziesz mial kwitek i do sadu producenta pseudo 300w zasialcza.