Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl.spam)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 18:48:28 MET DST

> proste ! nie handluj gownem...
> kolega kupil obudowe, mowilem kup enlighta , chiefteca... kupil codegena
bo
> tania, tez zasilacz to smiech na sali !!! na plycie kt3 msi napiecia
plywaja

ciekawe Ty nie przekonales kumpla a ja mam przekonac kogos z ulicy(druga
sprawa ze ja jestem na serwisie a nie za lada) .... wiesz jaki bedzie efekt
przekonywania pojdzie dwie uliczki dalej i kupi tania obudowe gdzie mu
powiedza ze jest b dobra bo ma te sliczne swiatelka na dole i ten bajerek z
boku :(

mariusz

P.S.
A handlowanie nawozem w sumie moze byloby bardziej oplacalne :))