Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:12:32 MET DST

mariusz <toudikk_at_go2.pl> wrote:
> Ale jesli ktos kupuje obudowe za powiedzmy 130 zl (bo ma byc tania)
> to chyba zdaje sobie sprawe ze przy takiej cenie nie moze sie
> spodziewac zasilacza ktory sam jest warty ta kwote, chetnie bym mu
> dal tylko ze nie widze powodu dla ktorego mam dokladac z wlasnej
> kieszeni roznicy w cenie jesterm pracownikiem a nie wlascicielem.

Przypuszczam, że jednak klient _nie_ zdaje sobie sprawy, jakie parametry
może mieć zasilacz w takiej taniej obudowie. Zauważ że obudowy z dolnej
półki są niestety bardzo popularne - to daje mylne wrażenie że "nie
warto kupować droższej obudowy, bo najtańsza ma wystarczające
parametry". Oczywista bzdura, jak widzisz teraz - ale klienci tak myślą;
w przeciwnym razie tanie obudowy nie byłyby tak popularne. Albo w
momencie sprzedaży wyprowadzisz go z błędu (i klient przeznaczy mniej
kasy na np. HDD lub grafę, a więcej na dobry zasilacz) albo ... masz
kłopot. Teraz pozostaje Ci tylko zaproponować zasilacz wyższej klasy o
tej samej mocy - bez wątpliwości Enlight (zasilacz! - nie obudowa z
jakimś innym zasilaczem) lub Chieftec o mocy 300W udźwignie taki zestaw.

B.