Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:01:06 MET DST

> Poprostu nie obraź się sprzedajecie chłam a nie obudowy
;-)

> Ale to niestety bolączka większości firm i firemek które
"składają"
> komputery ...
>
> Wmawia się ludziom że można kupić tani i dobry komputer co
jest w
> rzeczywistości totalną bzdurą ...

Jest w tym trochę prawdy, ale klienta TRZEBA poinformować o
tym,
nie każdemu jest potrzebna obudowa z dobrym zasilaczem np.
pani w biurze będzie pracowała na jakimś powolnym celku ze
zintegrowaną grafą...
Ale zdarzają się maniacy, którym braknie wtyczek do
kolejnych dysków, cd itp...

Robs,.