Duron - jaka plyta glowna ? bylo, ale inaczej

Autor: Xeper (xeper_nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 08:26:39 MET DST

Witam

Wiem, ze temat byl juz nie raz na tapecie.. 2 dni Googlowalem p.c.p., ale
nie znalazlem dokladnej odpowiedzi na moje pytania.
W tej chwili mam P200_at_225 na Abit PX5. Jak sama konfiguracja wskazuje jest
to sprzet mocno wysluzony - nadszedl wiec czas by go zmodernizowac.

Planuje Durona ok 1GHz + plyte .... ale jaka?

Moje wymagania
1. stabilnosc w Win9x, XP
2. obsluga pamieci SDRam (mam 128 MB_at_133 MHz)
3. dobra obsluga wielu urzadzen PCI
4. mozliwosc zalozenia szybszego CPU (Athlon XP+)
5. obsluba parametrow MB via BIOS (BTW Abit PX5 byl chyba 1 MB na swiecie,
ktory to potrafil)
6. brak zintegrowanych urzadzen (zwlaszcza GPU)

Nie zalezy mi specjalnie na OC chociaz pare MHz wiecej zawsze cieszy... :)

Z poszukiwan na Googlach wynika, ze dobre plyty SocketA to:
MSI K7T Turbo
Shuttle AK31

Czy grupowicze moga sluzyc porada i ewentualnie znaja ceny gieldowe
proponowanych urzadzen?

TIA

--
Pozdrawiam.