Re: Duron - jaka plyta glowna ? bylo, ale inaczej

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 10:30:03 MET DST

> Planuje Durona ok 1GHz + plyte .... ale jaka?
>
> Moje wymagania
> 1. stabilnosc w Win9x, XP
> 2. obsluga pamieci SDRam (mam 128 MB_at_133 MHz)
nie lepiej tanio wymienić na DDR ?

> 3. dobra obsluga wielu urzadzen PCI
no comments ;)
> 4. mozliwosc zalozenia szybszego CPU (Athlon XP+)
> 5. obsluba parametrow MB via BIOS (BTW Abit PX5 byl chyba 1 MB na swiecie,
> ktory to potrafil)
teraz praktycznie wszystkie
> 6. brak zintegrowanych urzadzen (zwlaszcza GPU)
od dźwięku nie uciekniesz ale też nie ma po co uciekać - zawsze można
wyłączyć

> Nie zalezy mi specjalnie na OC chociaz pare MHz wiecej zawsze cieszy... :)
>
> Z poszukiwan na Googlach wynika, ze dobre plyty SocketA to:
> MSI K7T Turbo
lepiej Turbo 2 - ale nowej już chyba nie kupisz
> Shuttle AK31
>
> Czy grupowicze moga sluzyc porada i ewentualnie znaja ceny gieldowe
> proponowanych urzadzen?

Poszukaj na wyprzedażach płyt na VIA KT133A jeśli chcesz mieć przyzwoitą
wydajność na SDRach i Duronie - cena za nówkę ok. 210pln

--
Pozdrawiam,
Cooger