Re: p³yta z ISA

Autor: marcin (pudell_at_poczta.fm)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 08:45:40 MET DST

U¿ytkownik "J. Marcin Robak" <MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl.(nospam)> napisa³
w wiadomo¶ci news:ah6pbv$npn$1_at_news.lublin.pl...

> bo
>
> Przykro mi - mialem ten sam problem. Skonczylo sie na rozstaniu z ulubiona
> karta muzyczna.
> Nie udalo mi sie znalezc plyty na DDR i z ISA.
> Przez pewien czas mialem dzwiek z plyty glownej (VIA AC97), ale po AWE 64
> wydawal
> mi sie podobny do miauczenia kota. Skonczylo sie na kupnie Audigy. I w
> dalszym ciagu
> uwazam, ze AWE 64 nie ustepuje Audigy. Oczywiscie ten ostatni ma EAX 3 i
> wyjscie na 5+1
> glosnikow, ale jakosc dzwieku nie jest wcale lepsza.

> [...]

rzeczywi¶cie przegl±dn±³em wszystkich producentów p³yt i nic, szkoda,
narazie pier..., nie mam programu który by mi nie poszed³, ani 5 kolumn wiêc
zostaje na zestawie który mam.
pozdrawiam
marcin