Re: płyta z ISA

Autor: J. Marcin Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 18:12:16 MET DST

> dokładnie, Gold z wyjściem na chinche, nie chciałbym się z nią rozstawać
bo
> bardzo fajnie gra :)

Przykro mi - mialem ten sam problem. Skonczylo sie na rozstaniu z ulubiona
karta muzyczna.
Nie udalo mi sie znalezc plyty na DDR i z ISA.
Przez pewien czas mialem dzwiek z plyty glownej (VIA AC97), ale po AWE 64
wydawal
mi sie podobny do miauczenia kota. Skonczylo sie na kupnie Audigy. I w
dalszym ciagu
uwazam, ze AWE 64 nie ustepuje Audigy. Oczywiscie ten ostatni ma EAX 3 i
wyjscie na 5+1
glosnikow, ale jakosc dzwieku nie jest wcale lepsza.

Pozdrawiam
JMR