Jak zwiększyć wydajność!

Autor: Boldor (bold_or_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:46:03 MET DST

Witam!
Otóż mam płytę Abit BE6 II, Pentium III slot1 500Mhz. Chciałbym zwiększyć
maksymalnie wydajność swojego kompa, jak najniższym kosztem. Płyta obsłuży
mi procka do 1,1ghz (oprócz Tualatin'a).
Jakiego procka najbardziej opłaciłoby mi się kupić teraz, aby uzyskać dużo
większą wydajność? W grę wchodzi oczywiscie podkręcanie, bo np róznica
cenowa miedzy PIII 800 a 1Ghz jest już b. duża, ale niestety nie znam się na
prockach i nie wiem które PIII się najlepiej kręcaą i do ilu.

Za wszelki info i pomoc, z góry wielkie dzięki!
Pozdrawiam
boldor
PS. Kompa wykorzystuję głównie do grafiki (dużo renderuje).