Re: Jak zwiększyć wydajność!

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 18:36:52 MET DST

Użytkownik "Boldor" <bold_or_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Otóż mam płytę Abit BE6 II, Pentium III slot1 500Mhz. Chciałbym zwiększyć
> maksymalnie wydajność swojego kompa, jak najniższym kosztem. Płyta obsłuży
> mi procka do 1,1ghz (oprócz Tualatin'a).
> Jakiego procka najbardziej opłaciłoby mi się kupić teraz, aby uzyskać dużo
> większą wydajność? W grę wchodzi oczywiscie podkręcanie, bo np róznica
> cenowa miedzy PIII 800 a 1Ghz jest już b. duża, ale niestety nie znam się na
> prockach i nie wiem które PIII się najlepiej kręcaą i do ilu.

Nie myślałeś o celeronie 1.1 G? Najszybszy pasujący do tej płyty, niedawno
kosztował poniżej 300 zł. W wielu zastosowaniach PIII z takim samym zegarem
jest o kilka procent szybszy, w innych różnica sięga kilkunastu procent. Nie
zauważysz takich różnic. Inna sprawa, że ostatnio znikły ze sklepów nowe
Celerony Coppermine 1.1 G, widzę tylko Tualatiny (1.2 G i wyżej).

--
Sławek [am-pm]