Dwoch graczy na jednej klawiaturze...

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:49:01 MET DST

Witam wszystkich:)
Rozumiemy o co chodzi. Przykladowo NFSIII dwoch kierowcow, jeden komp,
jeden monitor jedna klawiatura podzielone na pol (monitor
horyzontalnie a klawiatura pionowo):)

I teraz tak: Na jednych kompach daje sie tak grac, spoko, bez
problemow a na innych.kiedy wcisniete jest za duzo klawiszy na raz (na
przyklad dwoch w tym samym czasie dodaje gazu i skreca,czyli w sumie
tylko 4 klawisze...) to PCSpeaker zaczyna popiskiwac tak jak przy
przepelnieniu bufora no i oczywiscie wystepuja przestoje, skoki i tak
dalej.

Generalnie chodzi mi o to, zeby ktos mi powiedzial od czego to moze
zalezec ile klawiszy naraz mozna wcisnac i komp to przetrawi, bo
dopoki takie rzeczy zdarzaly sie na moim starym Cel.300 na plycie
noname i klawiaturze noname, to bylo OK.
Ale teraz jak znajomemu zlozylem kompa z Athlonem XP1,6 na plycie ECS
(nie pamietam modelu ale na VIA) i klawiature ma do tego... nie wiem
jaki model ale Logitecha, no to kurde... Wha't the F.. ??!
Moze ktos...?:)
Z gory serdeczne dzieki!

Pozdrawiam!
Aik