Re: gwarancja seagate

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 08:44:13 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <krzys-iek@___+___wp.pl> wyplodzil(-a):

> Na koszt klienta.

jezeli sprzedaja w Polsce to podlegaja Polskiemu Prawu.
Art. 580. § 1. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien
dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do
miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji, chyba że z
okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz
znajdowała się w chwili ujawnienia wady.

§ 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w
odpowiednim terminie i dostarczyć uprawnionemu z gwarancji rzecz na swój
koszt do miejsca wskazanego w paragrafie poprzedzającym.

§ 3. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy w czasie
od wydania jej gwarantowi do jej odebrania przez uprawnionego z gwarancji
ponosi gwarant.

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117