Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 20:40:17 MET DST
Użytkownik <krzys-iek@___+___wp.pl> wyplodzil(-a):
> Moomin wrote:
>>> Witam
>>>
>>> Mam taki problem: kupilem hd (seagate barracuda IV 40GB), jak to
>>> zwykle bywa dostalem w skelpie gwarancje (36 m-cy), niestety po
>>> pewnym czasie sklep zamknieto. Powstaje pytanie co z moja gwarancja,
>>> jesli (oby nie) cos nie zepsuje ??
> posylasz do sigejcika w holandii chyba i oni odesla na swoj koszt nowy
> prawdopodobnie.
Na koszt klienta.
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:03:32 MET DST