Re: spalona plyta

Autor: _\)HEARSHADE\(_ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 23:47:47 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki"

> Zdecyduj się o czym piszesz - o zasilaczu "value line" czy o obudowie
> Enlight. Bo wydaje mi się, że nawet tego nie wiesz.

Oczywiscie o zasilaczu i obudowie Enlight!
Prosze przeczytaj dokladnie co tam pisze...cytuje
"Kilka tygodni temu kupiłem w sklepie nieopodal obudowę midi Enlight 7237.
Potrzebowałem jej,
aby zbudować kolejny system do mojego laboratorium. W obudowie znajdował się
300-watowy
zasilacz PREMIER"

Nizej jest zdjecie jakiegos NONAMEja "value line" i text podpisujacy to
zdjecie:
"Mamy tu klasyczny przykład taniego zasilacza. Ten model można tu kupić za
około 15 USD i, mówię wam,
widać różnicę. Chociaż na zdjęciu tego nie można zauważyć, zasilacz ten waży
około jednej czwartej tego co
model Antec PP352X".

Koles od poczatku pisal o obudowie i zasilaczu ENLIGHTa, moze nie chcialo Ci
sie czytac...:>

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
xpl0d_at_sympatico.ca******