Re: Dekompilacja

Autor: fit (fit_at_astercity.net)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 00:24:27 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> Co prawda z radością witam wszelkie przejawy analizy programów, ale nie ma
> czegoś takiego, jak DEKOMPILACJA (mam nadzieję, że nie roi Ci się coś
> takiego, jak uzyskanie kodu C++ z pliku exe ???).Możesz najwyżej
> zdeasemblować program, czyli uzyskać z kodu maszynowego kod assemblerowy.
> Najprościej - Turbo Debugger z pakietu Borland C++
eeee
jezeli program był skompilowany z debuggingim to dekompilator (o ile jest)
da w miare nieczytelne zródło (hyhyhy nawet dla experta) ale co najmniej
czytelne nagłowki klas,
jezeli był wystripowany to tylko disassembler :)
no ale jezeli sie pytasz to znaczy ze masz male szanse na zrozumienie co
poeta mial na mysli
a.