Re: spalona plyta

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:53:20 MET DST

_)HEARSHADE(_ <heartshade(nospam)@wp.pl> wrote:

> Oczywiscie o zasilaczu i obudowie Enlight!
> Prosze przeczytaj dokladnie co tam pisze...cytuje
> "Kilka tygodni temu kupiłem w sklepie nieopodal obudowę midi Enlight
> 7237. Potrzebowałem jej,
> aby zbudować kolejny system do mojego laboratorium. W obudowie
> znajdował się 300-watowy
> zasilacz PREMIER"

  ^^^^^^^^^^^^^^^ jaki zasilacz ???

> Nizej jest zdjecie jakiegos NONAMEja "value line" i text podpisujacy
> to zdjecie:
                              ^^^^^^
i znowu jaki zasilacz ?????

> Koles od poczatku pisal o obudowie i zasilaczu ENLIGHTa, moze nie
> chcialo Ci sie czytac...:>

NIGDZIE nie widzę informacji o zasilaczu Enlight. Widzę informacje o jakiś
dziwnych niemarkowych zasilaczach wsadzonych w obudowę Enlight. Czy dalej
upierasz się, że problemy wynikły z zasilacza Enlight, którego tam po prostu
nie było ?

B.