Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 21:32:22 MET DST

Grzegorz <dzial.handlowy_at_kadimex.pl> wrote:
> do temperatury 37 - 38 stopni. Przy takiej następuje wyłączenie.

to wcale nie jest dużo; może czujnik pokazuje złą temp. i faktycznie
jest dużo więcej ? sprawdzałeś ręką ?

> Procesor oscyluje ok 41 - 43 stopni.

też nie jest dużo.

> Może słyszałeś o oprogranmowaniu chłodzącym chipsety poprzez
> wyłączanie chwilowo nieużywanych funkcji, tak jak w procesorach?

nie
> Aha, ważne, dziś cały dzień komputer pracował intensywnie bez awarii,
> ale...... była otwarta obudowa.

może w takim razie temp. czegoś innego (karty graf. , pamięci ... ) ?
Albo czujnik "kłamie" i temp. faktycznie jest dużo wyższa ? Sprawdź
napięcia - może coś nie tak z zasilaczem ?

Obawiam się że nie mam więcej pomysłów :/

B.