Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Grzegorz (dzial.handlowy_at_kadimex.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 15:43:43 MET DST

> może w takim razie temp. czegoś innego (karty graf. , pamięci ... ) ?
> Albo czujnik "kłamie" i temp. faktycznie jest dużo wyższa ? Sprawdź
> napięcia - może coś nie tak z zasilaczem ?

Został dodany wiatrak do obudowy - taka sanmoróbka, oraz zmieniony
wentylator na procesorze.
Teraz procesor pracuje w granicach 33 - 36 stopni, a chipset wsakuzuje temp
25- 28 stopni, czyli duuuuużo mniej. Ale
problem nie zginął, Są jednak objawy poprawiające diagnozę.
Otóż występowały w testach DirectX błedy DDHELP (program wykonał
nieoprawidłową.....)
Po dwu - trzykrotnym kliknięciu zamknij, program dawał za wygraną i opcja
korzystająca z DX działała dalej.
Mogło się to ponawiać, jednak ciągle błąd dawał za wygraną. Zgodnie z
sugestią helpa do DX zmieniłem przyspiesznaie sprztowe z 4 na 1 (0- brak, 4-
full). Problem z DX zniknął a tym fdobrym objawem całego problemu jest to,
ze teraz zwisy (dotychczas z czarnym ekranem) zaczęły się pojaiwac jako zwis
z ekranem (raz z ekranem, raz czarny) i wtedy gdy ekran zostaje widać błędy
pewnych okienek typu 'czy chcesz apisac plik przed zamknięciem "Tak"
"Anuluj" ' tzn, zostają śmieci po tych ekranikach. Objawy zwisu jak
dotychczas.
Ponieważ karta graficzna jest tu zintegrowana z płytą (system, wykrywa
S3/Trident - sterowniki oryginalne VIA, i tak podaje we właściwościach),
znaczy się jest zainplantowana w chipsecie płyty, tak? Skoro tak, to chyba
jednak wada chipsetu jakaś musi być, bo nic innego naprawdę nie przychodzi
mi do głowy.
Proszę o opinię.

Grzegorz