Re: AMD

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 21:30:06 MET DST

> Dlaczego bez sensu? Za mocny ten komputer?

Nie, demon szybkosci to na pewno nie jest ;) Sek w tym, ze jesli juz AMD
Duron, ktory jak wiadomo chodzi na 100MHz magistrali to lepiej wybrac plyte
na przykladowo VIA KT133A. Na porzadnych plytach wydajnosc bedzie nawet
wieksza, niz na SiS735, na ktorym oparta jest K7S5A. ECS K7S5A "pokazuje
pazurki" dopiero przy Athlonie i pamieciach DDR.

> No tak, ale czy ta komnfiguracja nie bedzie drozsza?

Nie powinna byc. Mozna tutaj zaoszczedzic przykladowe 150 zl na karcie
graficznej, ktora na tej plycie jest zintegrowana. Generalnie ja bym kupil
taka konfiguracje z Celeronem, jesli zalezy Pani na stabilnosci i jesli
komputer ma pociagnac te 5 lat..

Pozdrawiam