Re: LiteOn CD-RW LTR-32123S 32x/12x/40x

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 20:39:27 MET DST

Dnia 17 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Krzysztof Maciejewski napisał(a):

> 4. Sprawdzałem w innym komputerze, też nie widzi żadnych plików na CD.
> Etykieta tej płytki to: "CD" zamiast wpisanej przeze mnie do Nero. We
> Właściwościach płyty jest pokazane, że jest ona cała zajęta; system plików:
> CDFS (to ostatnie wg mnie normalne).
> Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

1. Może nie zamknąłeś sesji/płyty i cdrom nie potrafi tego odczytać.
2. Wypalił się laser/zbyt mała moc lasera. Miałem to w starej nagr.
Yamaha 4x4x16S. Poszła na śmieci.

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło to niemal pewne, że była to
samica.