Re: LiteOn CD-RW LTR-32123S 32x/12x/40x

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 12:06:57 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala" <jojoro_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.ajbeev.qif.jojoro_at_www.slrn.z.pl...

> 1. Może nie zamknąłeś sesji/płyty i cdrom nie potrafi tego odczytać.
> 2. Wypalił się laser/zbyt mała moc lasera. Miałem to w starej nagr.
> Yamaha 4x4x16S. Poszła na śmieci.

Sadze, ze wystarczylo przeczyscic. Moja 4416S pare razy zaczynala produkowac
nieodczytywalne plyty, i zawsze pomagalo czyszczenie soczewki. Jeszcze
mozesz sprobowac odczytac ta plyte na jakims DVD-ROMie (mam pare plytek
nagranych wyzej wspomniana Yamaha, ktore daja sie odczytac tylko w DVD -
nawet nagrywarka ich nie lyka).

pzdr
Zbyszek