Re: LiteOn CD-RW LTR-32123S 32x/12x/40x

Autor: Krzysztof Maciejewski (kmaciejewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 20:18:26 MET DST

Użytkownik <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> A może po prostu skorzystałeś z "wybór sterownika nagrywarki", zmieniłeś
na
> Image Recorder i nagrywasz obraz na dysku a nie płytkę?
> S.

1. To prawda zmieniałem sterownik na Image Recorder, ale spowrotem zmieniłem
na fizyczną nagrywarkę. Nic nie dało.
2. Odinstalowałem Nero, InCD, usunąłem sterownik nagrywarki z systemu, i
zainstalowałem wszystko od nowa. To także nic nie dało.
3. Konflikt Nero z WinMe to raczej nie będzie, bo wcześniej mogłem normalnie
nagrywać płyty.
4. Sprawdzałem w innym komputerze, też nie widzi żadnych plików na CD.
Etykieta tej płytki to: "CD" zamiast wpisanej przeze mnie do Nero. We
Właściwościach płyty jest pokazane, że jest ona cała zajęta; system plików:
CDFS (to ostatnie wg mnie normalne).
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Dzięki!

--