LiteOn CD-RW LTR-32123S 32x/12x/40x

Autor: Krzysztof Maciejewski (kmaciejewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 23:29:58 MET DST

Witam!

Mam problem z nagrywarką LiteOn CD-RW LTR-32123S. Kupiłem ją 2 dni temu,
wypaliłem kilka płytek i wszystko było ok. Dzisiaj wypaliłem kolejną płytę
(CD-R Verbatim DataLife+ Super Azo 80min x24). Nagrywanie zakończyło się
pomyślnie, weryfikacja też, ale na płytce nie ma żadnych plików, a Nero
pokazuje, że jest pełna!!!! Nagrywałem przy użyciu Nero Burning Rom v5.5 PL.
Próbowałem jeszcze 3 razy z innymi płytami (też Verbatim) i nic! Proszę o
pomoc!!!!!!

--
Krzysztof Maciejewski
kmaciejewski_at_poczta.onet.pl