Re: GF4 DDR a częstotliwość odświeżania

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 17:42:53 MET DST

Użytkownik "Włodek" <surma_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> Karta graficzna Riva TNT2 M64 na 800x600 chodzi z odświeżaniem 85Hz (nawet
> 100Hz chodzi ok) - w każdym razie dowolnie mogę wybierać sobie
częstotliwość
> odświeżania.
>
> Po zainstalowaniu GF4 DDR z TV-Out (Asusa) zniknęła możliwość zmiany
> odświeżania i jest dostępna tylko opcja 60Hz.
>
> Po zamianie karty zauważyłem, że został zamieniony także sterownik
monitora
> z Plug&Play na Monitor Domyślny (2 sztuki!). Zmiana sterownika ponownie na
> Monitor Plug&Play nie przywróciła możliwości wyboru dowolnej
> [...]

zainstalowaly sie 2 monitory bo Twoj GF ma wyjscie tv out i ten drugi jest
jako niby tv :-)
sprobuj zapodac sterownik do monitora pochodzacy od jego producenta, potem
jesli uzywasz win 2000/xp uzyj do ustawienia odswiezania programu
NVrefreshTool 1.0 Bez niego bedziesz mial w grach 60 Hz.

pzdr.
trzmiel