GF4 DDR a częstotliwość odświeżania

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 15:46:23 MET DST

Karta graficzna Riva TNT2 M64 na 800x600 chodzi z odświeżaniem 85Hz (nawet
100Hz chodzi ok) - w każdym razie dowolnie mogę wybierać sobie częstotliwość
odświeżania.

Po zainstalowaniu GF4 DDR z TV-Out (Asusa) zniknęła możliwość zmiany
odświeżania i jest dostępna tylko opcja 60Hz.

Po zamianie karty zauważyłem, że został zamieniony także sterownik monitora
z Plug&Play na Monitor Domyślny (2 sztuki!). Zmiana sterownika ponownie na
Monitor Plug&Play nie przywróciła możliwości wyboru dowolnej częstotliwości
odświeżania.

Co jest grane?